O tym, że reklama jest dźwignią handlu, słyszał chyba każdy z nas. W dzisiejszym świecie trudno byłoby pozyskać nowych klientów bez stałej inwestycji w reklamę. To właśnie powód, dla którego jest wiele firm, które systematycznie kupują rozmaite materiały marketingowe. Warto jednak zastanowić się, gdzie je przechować, jeśli np. firma planuje większą kampanię i po prostu w jej siedzibie nie ma miejsca na przechowywanie ulotek, gadżetów dla klientów, prospektów, katalogów itd.
Oczywiście wiele zależy od tego, o jakie materiały marketingowe chodzi. Chcesz przechowywać gadżety reklamowe? W takim przypadku chodzi najczęściej o przedmioty w opakowaniu. Najlepiej byłoby je umieścić w większym opakowaniu zbiorczym, np. w kartonie lub na palecie. Najczęściej gadżety reklamowe można bez przeszkód przechowywać nawet prze dłuższy czas. Warto zaznaczyć, że dotyczy to także przedmiotów skórzanych lub artykułów papierniczych – w komórce magazynowej wilgoć na pewno im nie zaszkodzi.
A jak wygląda sytuacja, jeśli chodzi o przechowywanie broszur, katalogów i ulotek reklamowych? W takim przypadku warto dobrze je zapakować, luźne ulotki powinny znaleźć się w kartonie. Chodzi o to, aby podczas przechowywanie i transportu nie uległy pognieceniu, które uniemożliwiłoby ich dalsze wykorzystanie w celach marketingowych.
Warto już przy przechowywaniu materiałów marketingowych odpowiednio je posegregować. Posortowane ulotki, gadżety, broszury itd. będzie łatwiej wykorzystać podczas kampanii. Zapakowane materiały reklamowe należy zabezpieczyć przed kurzem – doskonale sprawdzi się folia stretch. Jeśli masz dużo materiałów tego typu postaraj się je odpowiednio ułożyć. Bliżej wyjścia te materiały, które będą szybciej potrzebne w trakcie kampanii reklamowej.
Dużym atutem self storage dla firm jest fakt, że można przechować właściwie wszystko. Istotne jest to, że można zajrzeć do swoich komórek o każdej porze dnia i nocy. Na miejscu, w obiekcie self storage, można oczywiście korzystać z materiałów do pakowania oraz wózków widłowych.