Nowoczesne magazyny self storage. Dlaczego są tak popularne?

Nie da się zaprzeczyć, że magazyny samoobsługowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Z oferty tego rodzaju placówek korzystają zarówno firmy, w tym także te małe, jak i osoby prywatne. To w zasadzie nic zaskakującego! Magazyny self storage to elastyczne rozwiązanie dla osób, które potrzebują dość pilnie dodatkowej przestrzeni do składowania swojego dobytku.

Nie da się zaprzeczyć, że magazyny self storage mają bardzo wiele zalet. Do tych najważniejszych należy chyba niebywała elastyczność tego coraz bardziej popularnego rozwiązania. W chwili obecnej magazyny self storage to opcja zarówno dla osób, które potrzebują 1 czy 2 metrów kwadratowych powierzchni, jak i dla podmiotów zainteresowanych większą komórką magazynową. Każdy może z powodzeniem znaleźć coś dla siebie.

Kolejny atut komórek magazynowych w magazynach self storage to stosunkowo niska cena wynajmu. Pamiętaj, że ceny zaczynają się już od kilkudziesięciu złotych miesięcznie. Wystarczy 1 m2, aby wygodnie pomieścić sprzęt sportowy, zastawę stołową, książki, narzędzia itd. Tanim kosztem można korzystać z jakże cennej dodatkowej powierzchni. Przekonaj się sam!

Argument cenowy jest bardzo ważny także w przypadku firm, które potrzebują większej powierzchni magazynowej np. na wykorzystywane sezonowo narzędzia albo na przeznaczony na sprzedaż towar. Inwestycja w budowę lub zakup własnego magazynu nie jest opłacalna, jeśli w przystępnej necie można wynająć komórkę lub kontener, jednocześnie nie przejmując się kwestiami bezpieczeństwa, ponieważ obiekty slef storage zawsze są monitorowane.

Magazyny self storage to idealne rozwiązanie także i dla tych osób, które potrzebują komórki magazynowej jedynie na kilka dni. Bez problemu możesz wynająć komórkę o odpowiedniej powierzchni chociażby na tydzień – to dobre rozwiązanie np. podczas zaawansowanego remontu w mieszkaniu (w bloku nie ma przecież co zrobić z meblami) albo w trakcie przeprowadzki. Z drugiej strony można zdecydować się także na wynajem długoterminowy, co często jest normą w przypadku firm zajmujących się np. sprzedażą przez Internet.